Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Koostöökokkulepe

Meie eesmärk on teha nii, et te teeniksite tulu võimalikult mugavalt ja riskivabalt.

Meie omavaheline koostöö eeldab eetika järgimist. Eetika kujutab endast koodeksit ehk inimeste omavahelist kokkulepet käituda teatud viisil, et leida oma probleemidele optimaalne lahendus.

Meie koostöö on võimalik ainult eetikakokkuleppest kinni pidades. Tehes meil mistahes viisil tellimuse, nõustute te selle kokkuleppe kõigi punktidega. Te ei tee meiega koostööd, kui pole nõus, ei ole valmis järgima või ei järgi neid punkte.

Meie poolt:

  1. Lao ülalpidamine on meie ülesanne ning me ei pane seda vastutust teile. See tähendab, et teil on alati võimalus tagastada meile kliendi poolt väljaostmata toode tingimusel, et seda ei ole kasutatud, muudetud või kahjustatud.
  2. Me planeerime oma ladu lähtudes teie nõudmistest ja soovidest.
  3. Me püüame saavutada maksimaalselt kiire ja mugava kaubatarne lähtudes teie nõudmistest ja soovidest.
  4. Me mõistame, et praakosade asendus on autoteenindusele kallis ning me kompenseerime praaktoote asendamiskulud lõpptarbijale, kui teatud tootetüübi praak moodustab üle 5% kogu ostetud kogusest.
  5. Meiepoolse vea korral kanname ise transpordikulud kauba asendamisel või tagastamisel.
  6. Me teeme kõik võimaliku, et teie tellimusi maksimaalselt kiiresti töödelda.
  7. Me oleme alati valmis rasketes olukordades appi tulema, kui need on seotud meie toodete kasutamise või paigaldamisega.
  8. Me oleme eksperdid meie toodete müügis lõpptarbijale ning oleme alati valmis konsulteerima ja õpetama teie müüjatele efektiivseid müügimeetodeid.

Teie poolt:

  1. Te tasute meie arveid õigeaegselt.
  2. Te suhtute meie töötajatesse ja ettevõttese lugupidavalt.
  3. Te suhtute meie toodetesse lugupidavalt ja peate neid vääriliseks olla soovitatud oma klientidele.
  4. Te tunnete meie toodete plusse hästi ning ei moonuta informatsiooni nende kohta.
  5. Te esitate oma klientidele meie toodete kohta ainult kontrollitud andmeid, mis ei põhine kuulujuttudel.
  6. Te teatate meile oma soovidest, nõudmistest või märkustest teeninduse kohta meie kvaliteedikontrolli osakonda quality@ravolar.ee

Mida sisaldab meie toodete partnerihind:

  1. Tarnet Eesti piires
  2. Lõpptarbija poolt väljanõudmata toote tagastamist aasta jooksul
  3. Meie toodete kasutamise ja paigaldamise tehnilist konsultatsiooni
  4. Teie müüjate konsulteerimist ja koolitamist meie toodete müüki puudutavates küsimustes
  5. Meie toodete reklaammaterjale
  6. Toodangu kvaliteedikontrolli
  7. Lisaboonuseid meie e-tellimuste süsteemi kasutatavatele müüjatele
  8. Meie toodete garantiiküsimuste lahendamist

Mida meie partnerihinnad ei sisalda:

  1. Lõpptarbija teenindamist ja konsulteerimist
  2. Meie salongi või töökoja kasutamist töös oma kliendiga

 

Teenige mugavalt,

Vadim Ljutov
Ravolar Grupp OÜ juhataja

E-mail: autokaitse@autokaitse.ee   Äriklientidele 66 84 310   Eraklientidele 66 222 77    Skype: autokaitse Add me to Skype

Palun teatage meile nõudmistest või märkustest teeninduse kohta meie kvaliteedikontrolli osakonnale quality@ravolar.ee